Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Доманський, Олег Андрійович | |
dc.date.accessioned | 2021-01-11T15:11:15Z | |
dc.date.available | 2021-01-11T15:11:15Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Доманський О. А. Жанрові модифікації роману в творчості Пітера Акройда (на матеріалі творів «Лондон. Біографія» і «Процес Елізабет Крі»): магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (англійська) / Олег Андрійович Доманський. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3894 | |
dc.description.abstract | Критична рецепція творів Акройда розпочиналася у рамках теорії поетики постмодернізму. У книзі «Пітер Акройд: абсурдний і заплутаний текст» Дж. Гібсон і Дж. Вулфрі за допомогою постструктуралістської реконструкції підкреслюють навмисне використання палімпсесту, пастіша, пародії, інтертекстуальної референтності в романах Акройда. Значна частина монографії присвячена дослідженню авторського стилю в романах письменника, зокрема, у романі «Процес Елізабет Крі». Автори доходять висновку, що образ Лондона виявляється надзвичайно багатогранним, адже є нічим іншим, як основою, яка звучить голосами, текстами, відгомоном самого себе. Мета магістерської дипломної роботи – дослідити жанрову своєрідність творів Пітера Акройда, проаналізувати інтертекстуальні зв'язки та розглянути концепт «світ як текст» у жанрових формаж біографії та детективу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Жанрові модифікації роману в творчості Пітера Акройда (на матеріалі творів «Лондон. Біографія» і «Процес Елізабет Крі») | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |