dc.contributor.author |
Суходольська, Наталя Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-12T12:31:40Z |
|
dc.date.available |
2021-01-12T12:31:40Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Суходольська Н. С. Формування мотиваційної сфери навчально-пізнавальної діяльності студентів до вивчення іноземних мов: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (англійська) / Наталя Степанівна Суходольська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3906 |
|
dc.description.abstract |
Сучасні зміни в суспільстві спонукають викладачів шукати інноваційні підходи та впроваджувати їх у навчальний процес. Перед освітою постало завдання формувати нове покоління не лише як носія знань, а як творчу особистість, здатну ефективно використовувати набутий досвід у життєвих ситуаціях. Саме тому сучасна педагогічна думка висуває на перший план особистісно-орієнтоване навчання, що прийнято тепер за основну парадигму. Ця технологія передбачає переведення студента в суб’єкт навчання та забезпечує його розвиток, вважаючи особистість основною цінністю суспільства. На кожному етапі навчання необхідним є зацікавлення і вмотивування викладачем студентів до вивчення іноземної мови, адже формування мотивації виступає найважливішим компонентом у структурі навчальної діяльності. Мета роботи: розкрити специфіку мотивації студентів щодо вивчення ІМ та виявити ефективні шляхи і методи навчання у закладах вищої освіти (ЗВО). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування мотиваційної сфери навчально-пізнавальної діяльності студентів до вивчення іноземних мов |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |