Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Суходольська, Наталя Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-12T12:31:40Z | |
dc.date.available | 2021-01-12T12:31:40Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Суходольська Н. С. Формування мотиваційної сфери навчально-пізнавальної діяльності студентів до вивчення іноземних мов: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (англійська) / Наталя Степанівна Суходольська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3906 | |
dc.description.abstract | Сучасні зміни в суспільстві спонукають викладачів шукати інноваційні підходи та впроваджувати їх у навчальний процес. Перед освітою постало завдання формувати нове покоління не лише як носія знань, а як творчу особистість, здатну ефективно використовувати набутий досвід у життєвих ситуаціях. Саме тому сучасна педагогічна думка висуває на перший план особистісно-орієнтоване навчання, що прийнято тепер за основну парадигму. Ця технологія передбачає переведення студента в суб’єкт навчання та забезпечує його розвиток, вважаючи особистість основною цінністю суспільства. На кожному етапі навчання необхідним є зацікавлення і вмотивування викладачем студентів до вивчення іноземної мови, адже формування мотивації виступає найважливішим компонентом у структурі навчальної діяльності. Мета роботи: розкрити специфіку мотивації студентів щодо вивчення ІМ та виявити ефективні шляхи і методи навчання у закладах вищої освіти (ЗВО). | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування мотиваційної сфери навчально-пізнавальної діяльності студентів до вивчення іноземних мов | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |