ElarK-PNU

Формування мотиваційної сфери навчально-пізнавальної діяльності студентів до вивчення іноземних мов

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суходольська, Наталя Степанівна
dc.date.accessioned 2021-01-12T12:31:40Z
dc.date.available 2021-01-12T12:31:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Суходольська Н. С. Формування мотиваційної сфери навчально-пізнавальної діяльності студентів до вивчення іноземних мов: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (англійська) / Наталя Степанівна Суходольська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3906
dc.description.abstract Сучасні зміни в суспільстві спонукають викладачів шукати інноваційні підходи та впроваджувати їх у навчальний процес. Перед освітою постало завдання формувати нове покоління не лише як носія знань, а як творчу особистість, здатну ефективно використовувати набутий досвід у життєвих ситуаціях. Саме тому сучасна педагогічна думка висуває на перший план особистісно-орієнтоване навчання, що прийнято тепер за основну парадигму. Ця технологія передбачає переведення студента в суб’єкт навчання та забезпечує його розвиток, вважаючи особистість основною цінністю суспільства. На кожному етапі навчання необхідним є зацікавлення і вмотивування викладачем студентів до вивчення іноземної мови, адже формування мотивації виступає найважливішим компонентом у структурі навчальної діяльності. Мета роботи: розкрити специфіку мотивації студентів щодо вивчення ІМ та виявити ефективні шляхи і методи навчання у закладах вищої освіти (ЗВО). uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування мотиваційної сфери навчально-пізнавальної діяльності студентів до вивчення іноземних мов uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу