dc.contributor.author |
Семенова, Ілона Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-16T08:56:59Z |
|
dc.date.available |
2021-01-16T08:56:59Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Семенова І. М. Проєктна діяльність учнів на заняттях з історії в школі: зміст і підходи: магістерська роб.: 014 Середня освіта ( Історія) / Ілона Миколаївна Семенова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3976 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність і практична значущість вивчення методу проєктів сьогодні зумовлена власне його освітнім і соціальним потенціалом для формування різнобічної особистості учня, критично мислячого, свідомого і активного громадянина. Проте, попри все більшу увагу вчителів до необхідності застосування на практиці методу проєктів, комплексні дослідження, в яких би цілісно і водночас послідовно розкривалися питання історії становлення проєктної методики, її теоретичних принципів і наявного практичного досвіду застосування, відсутні, що також зумовлює актуальність теми кваліфікаційної роботи. Метою дослідження є вивчення і з’ясування сутності, особливостей та інструментарію застосування методу проєктів в процесі організації діяльності учнів на уроках історії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Проєктна діяльність учнів на заняттях з історії в школі: зміст і підходи |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |