Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Семенова, Ілона Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-16T08:56:59Z | |
dc.date.available | 2021-01-16T08:56:59Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Семенова І. М. Проєктна діяльність учнів на заняттях з історії в школі: зміст і підходи: магістерська роб.: 014 Середня освіта ( Історія) / Ілона Миколаївна Семенова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3976 | |
dc.description.abstract | Актуальність і практична значущість вивчення методу проєктів сьогодні зумовлена власне його освітнім і соціальним потенціалом для формування різнобічної особистості учня, критично мислячого, свідомого і активного громадянина. Проте, попри все більшу увагу вчителів до необхідності застосування на практиці методу проєктів, комплексні дослідження, в яких би цілісно і водночас послідовно розкривалися питання історії становлення проєктної методики, її теоретичних принципів і наявного практичного досвіду застосування, відсутні, що також зумовлює актуальність теми кваліфікаційної роботи. Метою дослідження є вивчення і з’ясування сутності, особливостей та інструментарію застосування методу проєктів в процесі організації діяльності учнів на уроках історії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Проєктна діяльність учнів на заняттях з історії в школі: зміст і підходи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |