ElarK-PNU

Проєктна діяльність учнів на заняттях з історії в школі: зміст і підходи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семенова, Ілона Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-01-16T08:56:59Z
dc.date.available 2021-01-16T08:56:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Семенова І. М. Проєктна діяльність учнів на заняттях з історії в школі: зміст і підходи: магістерська роб.: 014 Середня освіта ( Історія) / Ілона Миколаївна Семенова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3976
dc.description.abstract Актуальність і практична значущість вивчення методу проєктів сьогодні зумовлена власне його освітнім і соціальним потенціалом для формування різнобічної особистості учня, критично мислячого, свідомого і активного громадянина. Проте, попри все більшу увагу вчителів до необхідності застосування на практиці методу проєктів, комплексні дослідження, в яких би цілісно і водночас послідовно розкривалися питання історії становлення проєктної методики, її теоретичних принципів і наявного практичного досвіду застосування, відсутні, що також зумовлює актуальність теми кваліфікаційної роботи. Метою дослідження є вивчення і з’ясування сутності, особливостей та інструментарію застосування методу проєктів в процесі організації діяльності учнів на уроках історії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Проєктна діяльність учнів на заняттях з історії в школі: зміст і підходи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу