dc.contributor.author |
Марцінишина, Тетяна Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-18T12:11:04Z |
|
dc.date.available |
2021-01-18T12:11:04Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Марцінишина Т. І. Проблема прихованої реклами (функціонування гендерних стереотипів): магістерська роб.: 061 Журналістика / Тетяна Ігорівна Марцінишина. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 111 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3998 |
|
dc.description.abstract |
Реклама стала одним з головних видів соціальної комунікації і чинить серйозний вплив не тільки на економічні, а й на суспільні взаємовідносини. Технологія впровадження прихованої реклами вже давно відома у світовій практиці та активно використовується в західноєвропейських і північноамериканських країнах. Вивчення різноманітних процесів розвитку реклами як традиційного інструменту маркетингу тісно пов'язані з розвитком мас-медіа. Необхідність прийняття до уваги гендерного фактора при створенні реклами пов'язана з поточними тенденціями розвитку суспільства споживання, для якого характерно постійне стимулювання попиту на вироблені товари і послуги (пропозиція істотно перевищує потенційний попит). Для того, щоб покупець придбав певний набір (пакет) товарів і послуг, необхідно вести з ним постійну рекламно-комунікаційну роботу. В силу цього ефективна рекламна комунікація будується на основі апелювання до безлічі гендерних стереотипів, тобто стійких штампів і образів, які вбудовуються в свідомість споживача, «грають» на його бажаннях і мотиваціях, тим самим просуваючи певний набір брендів. Мета магістерської роботи зводиться до того, щоб визначити основні проблеми в розвитку і поширенню прихованої реклами з точки зору функціонування гендерних стереотипів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Проблема прихованої реклами (функціонування гендерних стереотипів) |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |