Репозиторий Dspace

Проблема прихованої реклами (функціонування гендерних стереотипів)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Марцінишина, Тетяна Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-01-18T12:11:04Z
dc.date.available 2021-01-18T12:11:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Марцінишина Т. І. Проблема прихованої реклами (функціонування гендерних стереотипів): магістерська роб.: 061 Журналістика / Тетяна Ігорівна Марцінишина. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 111 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3998
dc.description.abstract Реклама стала одним з головних видів соціальної комунікації і чинить серйозний вплив не тільки на економічні, а й на суспільні взаємовідносини. Технологія впровадження прихованої реклами вже давно відома у світовій практиці та активно використовується в західноєвропейських і північноамериканських країнах. Вивчення різноманітних процесів розвитку реклами як традиційного інструменту маркетингу тісно пов'язані з розвитком мас-медіа. Необхідність прийняття до уваги гендерного фактора при створенні реклами пов'язана з поточними тенденціями розвитку суспільства споживання, для якого характерно постійне стимулювання попиту на вироблені товари і послуги (пропозиція істотно перевищує потенційний попит). Для того, щоб покупець придбав певний набір (пакет) товарів і послуг, необхідно вести з ним постійну рекламно-комунікаційну роботу. В силу цього ефективна рекламна комунікація будується на основі апелювання до безлічі гендерних стереотипів, тобто стійких штампів і образів, які вбудовуються в свідомість споживача, «грають» на його бажаннях і мотиваціях, тим самим просуваючи певний набір брендів. Мета магістерської роботи зводиться до того, щоб визначити основні проблеми в розвитку і поширенню прихованої реклами з точки зору функціонування гендерних стереотипів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Проблема прихованої реклами (функціонування гендерних стереотипів) uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись