ElarK-PNU

Інформаційні агентства Західної України як складова комунікаційного простору держави

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савельян, Дарія Русланівна
dc.date.accessioned 2021-01-18T12:23:50Z
dc.date.available 2021-01-18T12:23:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Савельян Д. Р. Інформаційні агентства Західної України як складова комунікаційного простору держави: магістерська роб.: 061 Журналістика / Дарія Русланівна Савельян. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4000
dc.description.abstract Останніми роками з’явилася значна кількість регіональних інформаційних агентств, що працюють в Інтернеті. З розвитком інформаційних технологій змінюються і впроваджуються нові механізми й підходи до подання інформації та оперативної подачі новинного контенту. Інформаційно-комунікаційні технології є тим чинником, який впливає на формування менталітету суспільства XXI століття. Можна стверджувати, що роль інформаційних агентств, покликаних забезпечити аудиторію своєчасною і точною інформацією, помітно зростає, їм, по суті, належить центральне місце в новинній журналістиці. Будучи ключовими учасниками процесу створення і публікації новин в усіх медіа, інформаційні агентства здатні здійснити систематизуючий вплив у системі ЗМІ. Мета дослідження – з’ясувати інформаційно-технологічні засади розвитку й діяльності інформаційних агентств Західної України як складової комунікаційного простору держави. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Інформаційні агентства Західної України як складова комунікаційного простору держави uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу