Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Антонюк, Сільвія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-19T07:17:41Z | |
dc.date.available | 2021-01-19T07:17:41Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Антонюк С. С. Державотворчі процеси в Україні у період Директорії: бакалаврська роб.: спеціальності 014. Середня освіта (Історія) / Сільвія Сергіївна Антонюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4003 | |
dc.description.abstract | У період Української революції 1917–1921 рр. в загостреній формі зіткнулися інтереси різних політичних сил, різних суспільних верств. Кожна політична сила мала власне уявлення щодо можливих шляхів суспільно-політичного розвитку України і намагалася зробити спробу втілити їх у життя. Протягом багатьох десятиліть історики намагаються дати відповідь, чому, при наявності декількох альтернатив, Україна пішла радянським шляхом розвитку. Всебічний аналіз, критичне осмислення засад державного будівництва, які сповідували українські політичні табори в 1918–1920 рр., коли формувалися принципи державотворення Директорії УНР, надає можливість багато в чому зрозуміти і пояснити сучасні, інколи діаметрально протилежні, позиції різних політичних сил, партій та суспільства в цілому щодо принципових проблем національно-державного будівництва, соціально-економічного поступу та формування інститутів політичної системи. Метою роботи є висвітлення ідейно-політичних процесів у середовищі українських політичних сил, їх погляди на формування державної влади, з’ясування загальних і особливих рис, закономірностей державного будівництва в УНР доби Директорії, його зв’язок з чинниками соціально-політичного розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Історія) | uk_UA |
dc.title | Державотворчі процеси в Україні у період Директорії | uk_UA |
dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |