dc.contributor.author |
Надольний, Юрій Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-27T11:39:02Z |
|
dc.date.available |
2021-01-27T11:39:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Надольний Ю. С. Особливості навчання дітей 6-7 років гри в настільний теніс: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Юрій Сергійович Надольний. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4122 |
|
dc.description.abstract |
Одним з головних стратегічних завдань розвитку країни є формування здорового покоління. Реалізацію цього завдання регламентують і забезпечують ряд нормативно-правових документів: Закон України «Про освіту», «Конвенція про права дитини» та ін. Здоров’я дітей дошкільного віку − викликає велику стурбованість. Дошкільний вік − сенситивний період фізичного, психічного і особистісного вдосконалення дитини, в цей період відбувається формування важливих властивостей мислення, пізнавальних інтересів і здібностей. Особливе значення в цьому віці набуває і фізичне виховання, в процесі формування здоров’я дітей здійснюється мотивація на здоровий спосіб життя, створюється фундамент фізичного вдосконалення особистості. Незважаючи на наявні дослідження питання формування у дітей 6-7 років вміння грати в настільний теніс, проблема методичного забезпечення залишається за межами очевидного дослідження, що ускладнює управління даним процесом. Мета дослідження − теоретично обґрунтувати та апробувати методичне забезпечення формування у дітей 6-7 років вміння грати в настільний теніс. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості навчання дітей 6-7 років гри в настільний теніс |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |