Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Надольний, Юрій Сергійович | |
dc.date.accessioned | 2021-01-27T11:39:02Z | |
dc.date.available | 2021-01-27T11:39:02Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Надольний Ю. С. Особливості навчання дітей 6-7 років гри в настільний теніс: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Юрій Сергійович Надольний. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4122 | |
dc.description.abstract | Одним з головних стратегічних завдань розвитку країни є формування здорового покоління. Реалізацію цього завдання регламентують і забезпечують ряд нормативно-правових документів: Закон України «Про освіту», «Конвенція про права дитини» та ін. Здоров’я дітей дошкільного віку − викликає велику стурбованість. Дошкільний вік − сенситивний період фізичного, психічного і особистісного вдосконалення дитини, в цей період відбувається формування важливих властивостей мислення, пізнавальних інтересів і здібностей. Особливе значення в цьому віці набуває і фізичне виховання, в процесі формування здоров’я дітей здійснюється мотивація на здоровий спосіб життя, створюється фундамент фізичного вдосконалення особистості. Незважаючи на наявні дослідження питання формування у дітей 6-7 років вміння грати в настільний теніс, проблема методичного забезпечення залишається за межами очевидного дослідження, що ускладнює управління даним процесом. Мета дослідження − теоретично обґрунтувати та апробувати методичне забезпечення формування у дітей 6-7 років вміння грати в настільний теніс. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості навчання дітей 6-7 років гри в настільний теніс | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |