ElarK-PNU

Особливості навчання дітей 6-7 років гри в настільний теніс

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Надольний, Юрій Сергійович
dc.date.accessioned 2021-01-27T11:39:02Z
dc.date.available 2021-01-27T11:39:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Надольний Ю. С. Особливості навчання дітей 6-7 років гри в настільний теніс: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Юрій Сергійович Надольний. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4122
dc.description.abstract Одним з головних стратегічних завдань розвитку країни є формування здорового покоління. Реалізацію цього завдання регламентують і забезпечують ряд нормативно-правових документів: Закон України «Про освіту», «Конвенція про права дитини» та ін. Здоров’я дітей дошкільного віку − викликає велику стурбованість. Дошкільний вік − сенситивний період фізичного, психічного і особистісного вдосконалення дитини, в цей період відбувається формування важливих властивостей мислення, пізнавальних інтересів і здібностей. Особливе значення в цьому віці набуває і фізичне виховання, в процесі формування здоров’я дітей здійснюється мотивація на здоровий спосіб життя, створюється фундамент фізичного вдосконалення особистості. Незважаючи на наявні дослідження питання формування у дітей 6-7 років вміння грати в настільний теніс, проблема методичного забезпечення залишається за межами очевидного дослідження, що ускладнює управління даним процесом. Мета дослідження − теоретично обґрунтувати та апробувати методичне забезпечення формування у дітей 6-7 років вміння грати в настільний теніс. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості навчання дітей 6-7 років гри в настільний теніс uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу