ElarK-PNU

Теоретичні засади формування професійного спілкування вчителя фізичної культури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Середович, Роман Русланович
dc.date.accessioned 2021-01-27T12:16:45Z
dc.date.available 2021-01-27T12:16:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Середович Р. Р. Теоретичні засади формування професійного спілкування вчителя фізичної культури: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Роман Русланович Середович. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 121 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4128
dc.description.abstract У фізичному вихованні та спорті спілкування досліджено достатньо поверхнево. Залишаються невизначеними соціально-психологічні характеристики, які дозволяли б конкретно описати та оцінити спілкування представників галузі. Вивчення та аналіз теорії і практики професійної підготовки спеціалістів фізичного виховання і спорту дає змогу говорити про існування певних протиріч між новими якісними вимогами до педагогічної праці, фахового рівня випускників вищих навчальних педагогічних закладів та між реальним рівнем їхньої професійної готовності, зрілості і культури. Мета дослідження полягає в розробці програми формування культури спілкування майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту та технології її практичної реалізації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Теоретичні засади формування професійного спілкування вчителя фізичної культури uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу