dc.contributor.author |
Теслюк, Костянтин Михайлович |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-27T12:30:27Z |
|
dc.date.available |
2021-01-27T12:30:27Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Теслюк К. М. Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Костянтин Михайлович Теслюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4132 |
|
dc.description.abstract |
Зважаючи на значну кількість досліджень із проблем професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, залишається недостатньо вивченою проблема формування їх професійної компетентності у процесі педагогічної практики, яка, поєднуючи теорію та практичну діяльність, забезпечує підготовку до майбутньої педагогічної діяльності в умовах, максимально наближених до професійних. Аналіз педагогічної, психологічної літератури, а також дослідження досвіду формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики дозволили зафіксувати низку суперечностей: між вимогами до професійної компетентності, як єдності теоретичної та практичної готовності до професійної діяльності, та недостатнім обсягом практичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, недосконалістю її організації у навчальному процесі вищої школи; між невідповідністю традиційних методів, форм та засобів формування. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити модель формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |