Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Теслюк, Костянтин Михайлович | |
dc.date.accessioned | 2021-01-27T12:30:27Z | |
dc.date.available | 2021-01-27T12:30:27Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Теслюк К. М. Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Костянтин Михайлович Теслюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4132 | |
dc.description.abstract | Зважаючи на значну кількість досліджень із проблем професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, залишається недостатньо вивченою проблема формування їх професійної компетентності у процесі педагогічної практики, яка, поєднуючи теорію та практичну діяльність, забезпечує підготовку до майбутньої педагогічної діяльності в умовах, максимально наближених до професійних. Аналіз педагогічної, психологічної літератури, а також дослідження досвіду формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики дозволили зафіксувати низку суперечностей: між вимогами до професійної компетентності, як єдності теоретичної та практичної готовності до професійної діяльності, та недостатнім обсягом практичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, недосконалістю її організації у навчальному процесі вищої школи; між невідповідністю традиційних методів, форм та засобів формування. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити модель формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |