Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шклярук, Володимир Анатолійович | |
dc.date.accessioned | 2021-01-27T13:09:01Z | |
dc.date.available | 2021-01-27T13:09:01Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Шклярук В. А. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вчителів фізичної культури: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Володимир Анатолійович Шклярук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4139 | |
dc.description.abstract | Сучасний стан фізичного виховання в Україні характеризується, з одного боку, постійним оновленням його змісту, форм і засобів, про що свідчить постійне вдосконалення навчальних програм і нормативних актів. З другого боку, фізичне виховання відзначається зниженням його ефективності з причини недооцінки в суспільстві провідної ролі здорового способу життя (ЗСЖ) в процесі формування здоров’я людини, зокрема такої важливої складової ЗСЖ, як рухова активність. Одним із чинників, що зумовлюють таку тенденцію, є повільний темп модернізації підготовки й перепідготовки педагогічних кадрів порівняно з темпами розвитку інформаційного середовища, а також ринку фізкультурно-оздоровчих послуг. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику використання інтерактивного навчання спеціальних дисциплін у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вчителів фізичної культури | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |