ElarK-PNU

Методи формування іншомовної стратегічної компетентності старшокласників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шимкова, Богдана Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-02-01T11:47:21Z
dc.date.available 2021-02-01T11:47:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Шимкова Б. С. Методи формування іншомовної стратегічної компетентності старшокласників: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (німецька) / Богдана Сергіївна Шимкова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 112 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4180
dc.description.abstract Пріоритети у сфері сучасної освіти передбачають зростання особистісної активності учнів, здатних до моделювання власної навчальної діяльності та самореалізації в ній. Стрімкі зміни, які наразі відбуваються в освіті вимагають від учнів здатності до автономного навчання, перевагою якого є підхід, де центром виступає учень. У той же час, у навчанні залишається традиція, коли домінуючу роль займає вчитель, який є основним джерелом інформації на уроці, що, у певній мірі, суперечить сучасним вимогам загальної середньої освіти. Оскільки не можливо передбачити усі можливі ситуації у навчанні, необхідно формувати особистісні ресурси учнів. У зв’язку з цим виникає потреба розвитку здатності учнів до автономного навчання, яке передбачає застосування ефективних стратегій. Метою дослідження є виявити особливості формування стратегічної компетентності учнів старшої школи та розробити практичні рекомендації та вправи для формування іншомовної стратегічної компетентності старшокласників в процесі вивчення німецької мови. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методи формування іншомовної стратегічної компетентності старшокласників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу