ElarK-PNU

Дискурс сучасної німецької преси як засіб формування соціокультурної компетентності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марчук, Віта Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-02-01T12:45:39Z
dc.date.available 2021-02-01T12:45:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Марчук В. О. Дискурс сучасної німецької преси як засіб формування соціокультурної компетентності: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (німецька) / Віта Олександрівна Марчук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4192
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку суспільства вивчення іноземних мов стає одним із значущих чинників соціального прогресу. В умовах багатомовного полікультурного суспільства володіння іноземними мовами сприяє покращенню соціокультурних контактів у професійній і повсякденній сферах. Отже, одним із пріоритетних завдань навчання іноземних мов є формування соціокультурної компетентності, яка передбачає розвиток в учнів здатності успішно здійснювати соціокультурну комунікацію. Мета дослідження полягає у створенні теоретично обґрунтованої методики формування соціокультурної компетентності учнів у процесі навчання розуміння дискурсу сучасної німецької преси. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Дискурс сучасної німецької преси як засіб формування соціокультурної компетентності uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу