ElarK-PNU

Школа «чорного гумору» в контексті постмодернізму США

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Желдак, Дмитро Сергійович
dc.date.accessioned 2021-02-02T12:41:02Z
dc.date.available 2021-02-02T12:41:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Желдак Д. С. Школа «чорного гумору» в контексті постмодернізму США: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (англійська)/ Дмитро Сергійович Желдак. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4205
dc.description.abstract Проблема американського постмодернізму сьогодні є однією з найбільш обговорюваних в наукових кругах вже протягом, принаймні, двох десятиліть. Разом з тим, незважаючи на численність праць, присвячених літературі американського постмодернізму, можна констатувати відсутність більш-менш чіткого уявлення про його суть. На переферії наукових інтересів залишається феномен ранього етапу американського літературного постмодерну – школа «чорного гумору» та її роль в становленні і розвитку сучасної культури. Дослідження цього явища допомагає зрозуміти процеси, які відбуваються у літературі останніх десятиліть. Все вище зазначене обумовлює актуальність запропонованого дослідження. Мета: визначити місце і роль школи «чорного гумору у становленні і розвитку літератури американського постмодернізму. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) uk_UA
dc.title Школа «чорного гумору» в контексті постмодернізму США uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу