ElarK-PNU

Використання віршованих форм для формування іншомовної комунікативної компетентності учнів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лядецька, Любов Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-02-03T14:16:01Z
dc.date.available 2021-02-03T14:16:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Лядецька Л. В. Використання віршованих форм для формування іншомовної комунікативної компетентності учнів: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (англійська) / Любов Валеріївна Лядецька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4241
dc.description.abstract Цілі навчання іноземних мов залежать від низки факторів, зокрема, більшою мірою, від характеру чинного соціального замовлення. Стрімке входження України у європейську та світову спільноти, тісна співпраця із міжнародними організаціями призвели до того, що іноземні мови сьогодні стали реальним засобом різних видів комунікації. Відтак, формування комунікативної компетентності – головна мета навчання іноземних мов, для реалізації якої вчителям необхідно опанувати ефективні методи навчання, спрямовані на розвиток усіх чотирьох видів володіння мовою (говоріння, слухання, читання, письмо). Мета дослідження - обґрунтувати теоретичні засади та методичні рекомендації застосування віршованих форм для формування іншомовної комунікативної компетентності здобувачів загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) uk_UA
dc.title Використання віршованих форм для формування іншомовної комунікативної компетентності учнів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу