ElarK-PNU

Стратегія іміджування української армії в сучасних українських військових ЗМІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дуков, Мар’ян Валерійович
dc.date.accessioned 2021-02-04T13:58:15Z
dc.date.available 2021-02-04T13:58:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Дуков М. В. Стратегія іміджування української армії в сучасних українських військових ЗМІ: магістерська роб.: 061 Журналістика / Мар’ян Валерійович Дуков. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4260
dc.description.abstract Україна знаходиться на тому етапі свого розвитку, коли виникає необхідність не лише захистити власні географічні кордони, але й сформувати у світової спільноти усвідомлення того, що Україна як незалежна держава має змогу захистити власне населення. А для цього необхідно подати образ сучасної армії, як сильної і модернізованої. Формування іміджу силових структур досліджувалися так чи інакше з різних аспектів. Разом з тим, до сьогодні немає чіткої відповіді на те, який комплекс елементів варто застосовувати для формування цілісного образу Збройних Сил України. В контексті формування незалежної проєвропейської держави, а також за умов військових дій на східних територіях України актуалізується обрана тема дослідження. Мета роботи – вивчення стратегії іміджування української армії в сучасних українських військових ЗМІ. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Стратегія іміджування української армії в сучасних українських військових ЗМІ uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу