Репозиторий Dspace

Стильова парадигма новелістики М. Коцюбинського та В. Стефаника: порівняльний аспект

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мосендз, Софія Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-02-05T12:14:26Z
dc.date.available 2021-02-05T12:14:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мосендз С. В. Стильова парадигма новелістики М. Коцюбинського та В. Стефаника: порівняльний аспект: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Українська мова і література) / Софія Вікторівна Мосендз. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4272
dc.description.abstract Модернізм став поворотним новаторським рухом в українській літературі кінця ХІХ − початку ХХ ст. Він досить багатогранний і різноманітний, має різні напрями і стильові течії: імпресіонізм, експресіонізм, неоромантизм, неореалізм, неокласицизм, символізм, футуризм та інші. Яскравими репрезентантами цього мистецько-світоглядного комплексу в українському письменстві стали О. Кобилянська та Леся Українка, у творчості яких виявляється естетика неоромантизму та неокласицизму, українські символісти М. Вороний, О. Олесь та М Яцків, представник неореалізму В. Винниченко, а також – імпресіоніст М. Коцюбинський та експресіоніст В. Стефаник, стильова палітра яких і стане об’єктом нашого дослідження. Імпресіонізм у літературі тісно пов'язаний з його вираженням у живописі, звідки походить термін. Уперше його використано в критичній оцінці картини К. Моне «Враження, схід сонця», але і в літературних творах колірна гама, що переважає в описах, відтінки, за допомогою яких письменники-імпресіоністи передають емоції, не менш яскраві. Тут значення візуальних образів та ефектів надзвичайно важливе, бо вони почасти розкривають почуття й переживання персонажів. Кольори набувають особливого смислового наповнення, важливої композиційної та характерологічної функції. Мета дослідження – виявити спільні та відмінні стильові тенденції в імпресіоністичній новелістиці М. Коцюбинського та експресіоністичних творах В. Стефаника й окреслити опозиційно-дифузійний ракурс стильової парадигми їхньої творчості. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Українська мова і література) uk_UA
dc.title Стильова парадигма новелістики М. Коцюбинського та В. Стефаника: порівняльний аспект uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись