Розглянуто і проаналізовано стан проблеми формування професійних компетентностей магістрантів на прикладі вивчення дисципліни «Методика викладання екології у вищій школі» і встановлено зв’язок між виявленням дієвих педагогіко-екологічних знань та використанням специфічного методу «Викладання». Розкрито зміст і удосконалено методику формування професійних компетентностей магістрантів через підсильні професійно-орієнтовані завдання на кожному елементі аудиторного чи поза аудиторного управління тих, хто навчається. Описано процедуру та специфікацію особливостей по-етапного формування професійних компетентностей магістрантів на прикладі використання специфічного методу «Викладання» у вивченні дисципліни «Методика викладання екології у вищій школі». Застосування методики формування професійних компетентностей магістрантів на основі специфічного методу «Викладання» дозволить у подальшому впроваджувати отриманні педагогіко-екологічні знання для транслювання в суспільство молодої держави, роз’яснювати і висвітлювати глобальні проблеми еколого-педагогічного та педагогіко-екологічного напрямів, впливати на їх вирішення.
This article deals with description of specific methods as for «Teaching». The main idea of this paper is based on the problem of forming professional competencies of undergraduates examining and analyzing on the example of studying the subject «Methodology of teaching ecology in higher education». The global attention to a connection establishing between the use of effective environmental pedagogical and ecology knowledge with a specific method as for as «Teaching». The meaning revealing and the methodology for the formation of professional competencies of undergraduates based on the use of feasible professionally oriented tasks is improved. The teacher uses these tasks on each element of the classroom or outside the classroom management of undergraduates. The article describes the procedure and specification of the phased formation of professional competencies of undergraduates using the specific method of «Teaching» from the subject «Methodology of teaching ecology in higher education» for example.