Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Комарніцька, Оксана Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-02T14:10:11Z | |
dc.date.available | 2021-03-02T14:10:11Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Комарніцька О. Л. Філософське осмислення проблем освіти: генезис і сучасний стан: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Історія) / Оксана Леонідівна Комарніцька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4651 | |
dc.description.abstract | Проблема змісту освіти набуває у сучасному світі все більшої значущості. Перехід до інформаційного суспільства, обумовлює зростання пов'язаної з ним геополітичної конкуренції країн світу, яка передбачає інтенсивний розвиток усіх сфер суспільного життя. У зв'язку з цим рівень інтелектуального потенціалу будь-якої держави, який визначається якістю освіти, стає одним з найважливіших передумов економічної та політичної самостійності держави, запорукою її конкурентоспроможності, рейтингу на світовій арені. Об’єктом дослідження є освіта як соціальний інститут. Предметом дослідження виступає трансформація змісту системи освіти в контексті цивілізаційного поступу. Мета дослідження полягає у системному аналізі становлення фундаментальних складових змісту освіти на конкретно-історичних етапах розвитку суспільства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Філософське осмислення проблем освіти: генезис і сучасний стан | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |