ElarK-PNU

Філософське осмислення проблем освіти: генезис і сучасний стан

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комарніцька, Оксана Леонідівна
dc.date.accessioned 2021-03-02T14:10:11Z
dc.date.available 2021-03-02T14:10:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Комарніцька О. Л. Філософське осмислення проблем освіти: генезис і сучасний стан: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Історія) / Оксана Леонідівна Комарніцька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4651
dc.description.abstract Проблема змісту освіти набуває у сучасному світі все більшої значущості. Перехід до інформаційного суспільства, обумовлює зростання пов'язаної з ним геополітичної конкуренції країн світу, яка передбачає інтенсивний розвиток усіх сфер суспільного життя. У зв'язку з цим рівень інтелектуального потенціалу будь-якої держави, який визначається якістю освіти, стає одним з найважливіших передумов економічної та політичної самостійності держави, запорукою її конкурентоспроможності, рейтингу на світовій арені. Об’єктом дослідження є освіта як соціальний інститут. Предметом дослідження виступає трансформація змісту системи освіти в контексті цивілізаційного поступу. Мета дослідження полягає у системному аналізі становлення фундаментальних складових змісту освіти на конкретно-історичних етапах розвитку суспільства. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Філософське осмислення проблем освіти: генезис і сучасний стан uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу