ElarK-PNU

Підручники з історії для закладів середньої освіти України: проблема змісту та практика використання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Швець, Христина Павлівна
dc.date.accessioned 2021-03-03T10:09:26Z
dc.date.available 2021-03-03T10:09:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Швець Х. П. Підручники з історії для закладів середньої освіти України: проблема змісту та практика використання: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Історія) / Христина Павлівна Швець. – 128 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4667
dc.description.abstract Початок 2000-х рр. – доба переходу до інформаційного суспільства, в якому якість людського потенціалу, рівень освіченості й культури населення набувають вирішального значення. Інтеграція та глобалізація соціальних, економічних і культурних процесів, розбудова української держави потребують модернізації освітнього простору. В умовах реформування національної системи освіти особливо актуальна проблема оновлення її змісту, оскільки зміст освіти – це своєрідна модель вимог суспільства до формування молодого покоління. Матеріальним носієм предметного змісту, засобом його реалізації є підручник, тому розробка і створення підручників нового покоління – пріоритетне завдання розбудови національного шкільництва. Об’єктом дослідження є підручникотворення у галузі шкільної освіти. Предметом дослідження є підручники з курсу для закладів середньої освіти України та практика використання їх на заняттях з історії. Метою дослідження є всебічний аналіз підручників з історії для закладів середньої освіти, узагальнення їх змісту та практичного використання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Підручники з історії для закладів середньої освіти України: проблема змісту та практика використання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу