Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Швець, Христина Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T10:09:26Z | |
dc.date.available | 2021-03-03T10:09:26Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Швець Х. П. Підручники з історії для закладів середньої освіти України: проблема змісту та практика використання: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Історія) / Христина Павлівна Швець. – 128 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4667 | |
dc.description.abstract | Початок 2000-х рр. – доба переходу до інформаційного суспільства, в якому якість людського потенціалу, рівень освіченості й культури населення набувають вирішального значення. Інтеграція та глобалізація соціальних, економічних і культурних процесів, розбудова української держави потребують модернізації освітнього простору. В умовах реформування національної системи освіти особливо актуальна проблема оновлення її змісту, оскільки зміст освіти – це своєрідна модель вимог суспільства до формування молодого покоління. Матеріальним носієм предметного змісту, засобом його реалізації є підручник, тому розробка і створення підручників нового покоління – пріоритетне завдання розбудови національного шкільництва. Об’єктом дослідження є підручникотворення у галузі шкільної освіти. Предметом дослідження є підручники з курсу для закладів середньої освіти України та практика використання їх на заняттях з історії. Метою дослідження є всебічний аналіз підручників з історії для закладів середньої освіти, узагальнення їх змісту та практичного використання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Підручники з історії для закладів середньої освіти України: проблема змісту та практика використання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |