ElarK-PNU

Дидактичні ігри при викладанні історії України в закладах середньої освіти: класифікація, підходи та практика використання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Приймак, Мирослава Романівна
dc.date.accessioned 2021-03-10T13:19:24Z
dc.date.available 2021-03-10T13:19:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Приймак М. Р. Дидактичні ігри при викладанні історії України в закладах середньої освіти: класифікація, підходи та практика використання: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Історія) / Мирослава Романівна Приймак. - Кам'янець-Подільський, 2019. – 112 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4744
dc.description.abstract Гра дозволяє зробити більш динамічним і цікавим процес сприйняття історичних фактів, імен, дат, назв географічних об’єктів, з якими пов’язана та чи інша історична подія. Вона виключає небажане заучування. У грі знання засвоюються через практику. Учні не просто вивчають матеріал, але розглядають його з різних боків, розкладають на різноманітні логічні ряди. Предметом дослідження обрано процес вивчення історії в сучасній загальноосвітній школі із застосуванням його суб’єктами активних форм навчання. Об’єктом дослідження визначено з’ясування місця і ролі навчально- дидактичних ігор при викладанні та вивченні історії в загальноосвітній школі.Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розкрити сутність, особливості і методику організації навчально-пізнавальної діяльності учнів із використанням дидактичних ігор на уроках історії, визначити місце вчителя й учнів у навчальній грі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Дидактичні ігри при викладанні історії України в закладах середньої освіти: класифікація, підходи та практика використання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу