Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Приймак, Мирослава Романівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T13:19:24Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T13:19:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Приймак М. Р. Дидактичні ігри при викладанні історії України в закладах середньої освіти: класифікація, підходи та практика використання: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Історія) / Мирослава Романівна Приймак. - Кам'янець-Подільський, 2019. – 112 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4744 | |
dc.description.abstract | Гра дозволяє зробити більш динамічним і цікавим процес сприйняття історичних фактів, імен, дат, назв географічних об’єктів, з якими пов’язана та чи інша історична подія. Вона виключає небажане заучування. У грі знання засвоюються через практику. Учні не просто вивчають матеріал, але розглядають його з різних боків, розкладають на різноманітні логічні ряди. Предметом дослідження обрано процес вивчення історії в сучасній загальноосвітній школі із застосуванням його суб’єктами активних форм навчання. Об’єктом дослідження визначено з’ясування місця і ролі навчально- дидактичних ігор при викладанні та вивченні історії в загальноосвітній школі.Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розкрити сутність, особливості і методику організації навчально-пізнавальної діяльності учнів із використанням дидактичних ігор на уроках історії, визначити місце вчителя й учнів у навчальній грі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Дидактичні ігри при викладанні історії України в закладах середньої освіти: класифікація, підходи та практика використання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |