DSpace Repository

Форми художньої концептуалізації історії у творчості Салмана Рушді

Show simple item record

dc.contributor.author Журавльова, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-04-23T08:46:23Z
dc.date.available 2021-04-23T08:46:23Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Журавльова О. О. Форми художньої концептуалізації історії у творчості Салмана Рушді: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) / Олена Олександрівна Журавльова. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5177
dc.description.abstract У літературному житті Великої Британії кінця ХХ ст. особливий інтерес викликає творчість письменників – вихідців із країн Сходу, які беруть активну участь у західних культурних процесах. Творчий доробок таких авторів не тільки репрезентує загальні тенденції новітньої англійської літератури, а й свідчить про оформлення своєрідної течії в її межах. Провідними й плідними фігурами літературного життя Англії стали, серед інших, нобелівський лауреат Відіадхар Найпол (виходець із Тринідаду), японець Казуо Ішігуро, китаєць Тімоті Мо, нащадок пакистанського емігранта Ханіф Курейші та Салман Рушді, індієць за походженням. У творчості таких письменників ("експатріантів", як інколи називає їх сучасна критика) спостерігається оригінальна творча взаємодія різних культурних традицій і художніх стилів, властивих як східним, так і західним світоглядним парадигмам. Мета даної роботи – визначити особливості художньої концептуалізації історії у творчості Салмана Рушді й на основі результатів поетологічного аналізу виявити зв‘язок творчості Рушді із сучасними процесами художньої еволюції англійського роману. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) uk_UA
dc.title Форми художньої концептуалізації історії у творчості Салмана Рушді uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account