Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кобилянська, Вікторія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-26T08:16:29Z | |
dc.date.available | 2021-04-26T08:16:29Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Кобилянська В. Ю. Особливості застосування диференційованого підходу у методиці навчання іноземних мов: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) / Вікторія Юріївна Кобилянська. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5183 | |
dc.description.abstract | Процесу диференціації в організації шкільної освіти України свого часу приділяв багато уваги видатний український педагог В. Сухомлинський. Його донька О. Сухомлинська із групою авторів на основі методологічних позицій висвітлила освітню політику держави щодо зовнішньої і внутрішньошкільної диференціації в галузі середньої освіти та її ідеологічне підґрунтя. Вчені дослідили внесок українських психологів у вивчення й поглиблення індивідуалізації шкільного навчального процесу, відображення диференційованого підходу в трансформації змісту початкової і середньої освіти та представили ідеї видатного українського педагога В. Сухомлинського щодо індивідуального підходу до дитини у процесі її навчання й виховання. Інтерес науковців до проблем диференціації загалом та диференційованого підходу зокрема становить актуальність дослідження та вибір теми. Мета дослідження – з’ясувати теоретичні та практичні основи реалізації диференційованого підходу та диференційованого навчання іноземних мов. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) | uk_UA |
dc.title | Особливості застосування диференційованого підходу у методиці навчання іноземних мов | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |