DSpace Repository

Формування англомовної читацької компетентності студентів ВНЗ

Show simple item record

dc.contributor.author Крижановська, Катерина Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-04-26T08:44:42Z
dc.date.available 2021-04-26T08:44:42Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Крижановська К. В. Формування англомовної читацької компетентності студентів ВНЗ: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) / Катерина Вікторівна Крижановська. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5188
dc.description.abstract Курс України на інтеграцію у світове співтовариство визначає стратегічний орієнтир мовної політики вищих навчальних закладів (ВНЗ) у галузі навчання іноземних мов (ІМ) – підготувати студентів до міжкультурного спілкування, що передбачає інтегроване формування компетентностей у всіх видах мовленнєвої діяльності та лінгвосоціокультурної компетентності (ЛСК). Актуальність проблеми формування іншомовної КЧ зумовлюється потребою теоретично і практично дослідити роль і місце стратегічної компетенції при навчанні читання ІМ у контексті компетентнісного підходу, що визначається сучасними концепціями перебудови освіти в Україні в напрямку забезпечення всебічного розвитку особистості із використанням нових підходів до формування КЧ на заняттях англійської мови у ВНЗ. Особлива роль у цьому процесі належить ланці навчання, де цілеспрямовано виявляються та розвиваються здібності студента, формуються вміння та бажання вчитися, створюються умови для самовираження. мета роботи – дослідити проблему формування іншомовної компетенцїї у читанні студентів мовних факультетів ВНЗ з урахуванням сучасних умов і тенденцій у навчанні ІМ. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) uk_UA
dc.title Формування англомовної читацької компетентності студентів ВНЗ uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account