Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Магдій, Олександра В’ячеславівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-26T09:04:23Z | |
dc.date.available | 2021-04-26T09:04:23Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Магдій О. В. Особливості використання автентичного художнього фільму у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності у старшокласників: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) / Олександра В’ячеславівна Магдій. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 114 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5193 | |
dc.description.abstract | Однією з важливих ознак розвитку сучасного світу є зацікавленість до вивчення іноземних мов. метою досягнення взаєморозуміння учасники міжкультурного діалогу повинні враховувати специфіку країн своїх співбесідників, їх культуру, менталітет, особливості вербальної і невербальної поведінки. Зважаючи на це, формування комунікативної компетентності у всіх її складових, проголошено метою навчання та вивчення іноземної мови на європейському освітньому просторі. Одним із показників готовності особистості до комунікації є сформованість її іншомовної комунікативної компетенції. Автентичний художній фільм вважають невичерпним джерелом іншомовної інформації. У більшості випадків робота з автентичним фільмом обмежується ознайомленням з соціокультурною лексикою, а після перегляду відбувається обговорення найбільш цікавих моментів фільму, про що свідчить аналіз різноманітних методичних розробок, щодо використання автентичного художнього фільму. Мета – теоретично обґрунтувати та дослідити методику формування іншомовної комунікативної компетентності з використанням автентичного художнього фільму. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) | uk_UA |
dc.title | Особливості використання автентичного художнього фільму у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності у старшокласників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |