Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цьопа, Анастасія Євгенівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-27T07:13:37Z | |
dc.date.available | 2021-04-27T07:13:37Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Цьопа А. М. Національно-маркована лексика як засіб репрезентації англійської лінгвокультури в коротких оповіданнях В. С. Моема: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) / Анастасія Євгенівна Посітко. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5205 | |
dc.description.abstract | Художня література є образним відображенням дійсності, але кожен письменник відображає навколишній світ по-своєму. Проходячи через ряд фільтрів, пропонованих епохою, соціальним середовищем, смаками читацької публіки та існуючими в той момент літературними традиціями, у письменника складається свій індивідуальний стиль - властивий тільки йому спосіб викладу і організації ідей. Аналіз індивідуального стилю письменника, в свою чергу, передбачає спробу визначити, хоча б в найзагальніші риси, той образ світу, який створює письменник в своїх творах. А індивідуальність письменника виражається у виборі ключових слів, синтаксичних конструкцій і стилістичних прийомів, причому останні відіграють виключно важливу роль у створенні образності твору. Тому варто докладніше зупинитися на одному із таких прийомів - національно-маркованій лексиці як засобу репрезентації лінгвокультури. Метою роботи є визначення особливостей функціонування національно-маркованої лексики як засобу репрезентації англійської лінгвокультури в коротких оповіданнях В. С. Моема. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) | uk_UA |
dc.title | Національно-маркована лексика як засіб репрезентації англійської лінгвокультури в коротких оповіданнях В. С. Моема | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |