Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Степанюк, Юлія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-27T07:38:12Z | |
dc.date.available | 2021-04-27T07:38:12Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Степанюк Ю. В. Шляхи вивчення постмодерністських творів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) / Юлія Володимирівна Степанюк. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5212 | |
dc.description.abstract | В методичній літературі все частіше з’являються праці, які містять як загальні рекомендації щодо вивчення літератури постмодернізму на уроках зарубіжної літератури, так і різні варіанти шкільного аналізу постмодерністських творів, що увійшли до програми. Всі вони представляють цінний матеріал для вчителя і, безумовно, призначені допомогти йому при підготовці складної теми, якою є тема «Постмодернізм», забезпечити його необхідним матеріалом. Але ці праці не ставлять собі за мету створення цілісної завершеної системи вивчення названої теми, чого якраз вимагає специфіка шкільного викладання предмета. Тільки в роботі Б.Бігуна ми знаходимо таку систему, але вона зорієнтована на Програму 1998 р. Мета дослідження – акцентувати теоретико-методологічні проблеми, актуальні для наукового осягнення феноменів постмодернізму, та запропонувати варіанти розв'язання цих проблем через уточнення окремих ключових літературознавчих дефініцій, апробувавши їх застосування на прикладі аналізу творів знакових представників постмодерністської літератури для виявлення шляхів їх вивчення у школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) | uk_UA |
dc.title | Шляхи вивчення постмодерністських творів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |