dc.description.abstract |
Істотні зміни людства на початку XXI століття тісно пов’язані з глобалізаційними процесами, новими стратегіями розвитку, що формуються на основі знань, інформацій, високоефективних технологій. Тому становлення відповідної системи освіти є одним із найважливіших пріоритетів поступального розвитку держав сучасного світу. Проблеми підняті філософією освіти, а саме гуманістичне спрямування освіти, формування всебічнорозвиненої людини, поєднання інтересів особистості із загальними цінностями та інтересами стали реальністю нашого сьогодення. Разом з тим, поза увагою вчених продовжує залишатися коло проблем пов’язаних із визначенням сутності і формуванням філософсько-педагогічної думки у контексті цивілізаційного поступу України, впливом на ці процеси політичних, економічних і культурних глобалізаційних хвиль, які супроводжували Україну протягом усієї історії, що, своєю чергою, вплинуло і на формування освітньої парадигми, яка увібрала в себе як національні, так і загальнолюдські цінності. Мета дослідження полягає у системному аналізі становлення філософсько-педагогічної думки України на конкретно-історичних етапах розвитку суспільства та її вплив на формування системи освіти. |
uk_UA |