ElarK-PNU

Проблеми викладання історії в зарубіжній школі: європейський аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павлюковський, Сергій Олегович
dc.date.accessioned 2021-04-29T13:16:59Z
dc.date.available 2021-04-29T13:16:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Павлюковський С. О. Проблеми викладання історії в зарубіжній школі: європейський аспект: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Історія) / Сергій Олегович Павлюковський. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 135 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5266
dc.description.abstract Загострення глобальних проблем наприкінці XX – на початку XXI ст. змусило людство шукати шляхів їх розв'язання. Чимало аналітиків вбачає вихід із цієї ситуації не тільки в удосконаленні організації суспільства, а й у зміні ролі та функцій освіти. В результаті практичної діяльності вчителів і методистів, наукових досліджень 90-х рр. XX ст. склалася нова трансформаційна (критично-креативна) парадигма освіти. На відміну від старої (адаптивної) парадигми вона запропонувала кардинально нові погляди на роль освіти в житті людини, її зміст, принципи, мету, завдання. Безпосередніми здобутками реформ освітнього сектора в Україні є запровадження 12-річної школи, створення платформи для функціонування системи моніторингу якості освіти, модернізації її змісту. Успішний прогрес на цьому шляху неможливий без ретельного вивчення позитивного досвіду зарубіжних країн з метою вироблення національної освітньої стратегії в руслі загальних підходів світової спільноти. Отже, актуальність нашого дослідження зумовлюється: по-перше, інтеграцією України в європейський освітній простір, в ході якої при створенні нормативно-правового та навчально-методичного забезпечення вивчення історії в школі повинен ураховуватись досвід перетворень у викладанні історії в європейських країнах; по-друге, відсутність в українській методичній літературі праць, в яких узагальнюється європейський досвід навчання історії в зарубіжній школі. Мета роботи полягає в дослідженні та узагальненні досвіду європейських країн щодо розробки стандартів і програм з історії, вивчення особливостей викладання історії в системі шкільної освіти, пов’язаних з ним. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Історія) uk_UA
dc.title Проблеми викладання історії в зарубіжній школі: європейський аспект uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу