dc.contributor.author |
Авінова, Леся Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-13T11:41:19Z |
|
dc.date.available |
2021-05-13T11:41:19Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Авінова Л. М. Диференційний підхід на заняттях фізичною культурою та його вплив на фізичну підготовленість хлопчиків 11-14 років: магістерська роб.: 017 Фізична культура і спорт / Леся Миколаївна Авінова. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5401 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку теорії і практики фізичного виховання гуманізації та демократизації цього процесу, особливо гостро постає проблема виявлення індивідуальних рухових можливостей дітей, їх схильностей до різних видів рухової діяльності. Період 11-14 років відзначається як найкращий для початку занять багатьма видами рухової діяльності. Саме в цей період об'єктивно створюються сприятливі умови для розвитку рухових здібностей, сукупність яких обумовлює можливість дитини досягнути успіхів у певному виді рухової діяльності. Це покладає на вчителя фізичної культури безпосередній обов'язок – своєчасно визначити індивідуальні можливості дітей та забезпечити цілеспрямований вплив на їх розвиток, щоби учні могли реалізувати свої рухові задатки і обдарованість. Об'єкт дослідження – фізична підготовленість і соматичне здоров'я хлопчиків 11-14 років. Предмет дослідження – індивідуальні профілі моторної обдарованості дітей, що дають змогу диференціювати процес фізичного виховання. Мета дослідження – полягала у розробці науково-обгрунтованої системи оцінки індивідуальних можливостей хлопчиків 11-14 років. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Диференційний підхід на заняттях фізичною культурою та його вплив на фізичну підготовленість хлопчиків 11-14 років |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |