Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Авінова, Леся Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-13T11:41:19Z | |
dc.date.available | 2021-05-13T11:41:19Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Авінова Л. М. Диференційний підхід на заняттях фізичною культурою та його вплив на фізичну підготовленість хлопчиків 11-14 років: магістерська роб.: 017 Фізична культура і спорт / Леся Миколаївна Авінова. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5401 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку теорії і практики фізичного виховання гуманізації та демократизації цього процесу, особливо гостро постає проблема виявлення індивідуальних рухових можливостей дітей, їх схильностей до різних видів рухової діяльності. Період 11-14 років відзначається як найкращий для початку занять багатьма видами рухової діяльності. Саме в цей період об'єктивно створюються сприятливі умови для розвитку рухових здібностей, сукупність яких обумовлює можливість дитини досягнути успіхів у певному виді рухової діяльності. Це покладає на вчителя фізичної культури безпосередній обов'язок – своєчасно визначити індивідуальні можливості дітей та забезпечити цілеспрямований вплив на їх розвиток, щоби учні могли реалізувати свої рухові задатки і обдарованість. Об'єкт дослідження – фізична підготовленість і соматичне здоров'я хлопчиків 11-14 років. Предмет дослідження – індивідуальні профілі моторної обдарованості дітей, що дають змогу диференціювати процес фізичного виховання. Мета дослідження – полягала у розробці науково-обгрунтованої системи оцінки індивідуальних можливостей хлопчиків 11-14 років. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Диференційний підхід на заняттях фізичною культурою та його вплив на фізичну підготовленість хлопчиків 11-14 років | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |