dc.description.abstract |
Радикальні зміни нашого суспільства висувають нові вимоги перед загальноосвітньою школою. Однією з них є фізична підготовка юнаків 16-17 років. Така підготовка передбачає зміцнення здоров'я, всебічний розвиток юнаків старшокласників, формування у них морально-вольових якостей. Фізична культура, ставши невід'ємним елементом трудового, соціального, політичного і духовного життя українців, їх дозвілля та побуту, має до цього всього пряме та безпосереднє відношення. Залучення до занять фізичною культурою та широких мас населення стає частиною загальної роботи по активізації людського фактору, без якого не можливе виконання намічених планів. Адже, активність в любій сфері діяльності спирається на фізичну активність як на свій документ, а фізична активність якраз і складає предмет фізичної культури. Практика показує, що найбільшого успіху добиваються ті навчальні заклади, де учні досконало не тільки володіють усіма навчальними дисциплінами, але й відмінно фізично підготовлені. Однак, як свідчить практика, після закінчення навчальних закладів переважна кількість школярів перестають активно займатися фізичною культурою, що звичайно, негативно відбивається на їх фізичній підготовленості. Важливою умовою у вирішенні цієї проблеми є залучення юнаків до систематичних занять фізичною культурою ще в процесі їх навчання в школі. Таке залучення стає можливим при наявності у них сформованого стійкого інтересу до занять фізичною культурою. Мета – теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити педагогічні умови формування у старшокласників інтересу до занять атлетичною гімнастикою. |
uk_UA |