Репозиторий Dspace

Профілактика емоційного стресу у дітей старших класів засобами фізичної культури

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гулеватий, Дмитро Володимирович
dc.date.accessioned 2021-05-13T12:45:47Z
dc.date.available 2021-05-13T12:45:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гулеватий Д. В. Профілактика емоційного стресу у дітей старших класів засобами фізичної культури: магістерська роб.: 017 Фізична культура і спорт / Дмитро Володимирович Гулеватий. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5405
dc.description.abstract Емоційний стрес у дітей старших класів і можливість профілактики його засобами фізичної культури обумовлений, в першу чергу, виникненням у багатьох вчителів певних труднощів в управлінні психічним станом школярів. Психічна напруга, переломлюються через фрустрацію, підсилює прояв таких особистісних властивостей школярів як агресивність і тривожність. Крім того, актуальність теми дослідження обумовлена існуючим протиріччям в тому, що педагоги не достатньо володіють навичками профілактики емоційного стресу у своїх учнів, а у школярів процес становлення емоційної стійкості до стресів навчальної діяльності відбувається стихійно і неякісно. Дане протиріччя стримує цілеспрямовану науково-обґрунтовану навчальну роботу з дітьми та перешкоджає збереженню належного рівня їх здоров'я. У пошуках способів подолання виниклих протиріч і реалізації недостатньої розробленості теоретичних і практичних питань оптимізації процесу профілактики емоційного стресу у дітей старших класів загальноосвітніх шкіл ми сформулювали проблему дослідження, сутність якої полягає в пошуку таких організаційно-методичних умов використання засобів фізичної культури, при яких найбільш ефективно буде здійснюватися профілактика емоційного стресу і гіподинамії в учнів шкіл. Це і стало передумовою вибору теми дослідження: «Профілактика емоційного стресу у дітей старших класів засобами фізичної культури». Мета дослідження: обґрунтувати і перевірити ефективність організаційно-методичних умов використання таких засобів фізичної культури, при яких найбільш ефективно буде здійснюватися профілактика емоційного стресу в учнів шкіл. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Профілактика емоційного стресу у дітей старших класів засобами фізичної культури uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись