Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мілаєнко, Аліна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-13T13:08:26Z | |
dc.date.available | 2021-05-13T13:08:26Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Мілаєнко А. С. Особливості використання предметної розминки в групі початкової підготовки 2-го року навчання в ДЮСШ з художньої гімнастики: магістерська роб.: 017 Фізична культура і спорт / Аліна Сергіївна Мілаєнко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5410 | |
dc.description.abstract | Поєднання процесу навчання й удосконалення професійної майстерності гімнасток розпочинається на етапі початкової підготовки і завершується закінченням спортивної кар’єри. Різноманітність технічних прийомів, структурних рухів вимагає збільшення ефективності процесу підготовки, адже спортивні досягнення напряму залежать від технічної майстерності гімнасток. Також однією з причин осучаснення засобів опанування технічними елементами з предметами є рання спеціалізація даного виду спорту і відсутність конкретної методики, яка б сприяла розв’язанню поставлених завдань. Недостатньо вирішеним є питання постановки базової техніки, на фоні якої відбудеться в подальшому й вдосконалення технічної майстерності гімнасток. Предметна підготовка як засіб вдосконалення технічної майстерності гімнасток, зазвичай проходить на гімнастичному килимі під час основної частини тренування. Гімнастки виконують рухи предметами, звертаючи увагу на вірність їх виконання, поки елемент не буде доведений до автоматизації. Здійснюючи досконалі рухи, акцентуючи на них увагу, гімнастка отримує моторну пам’ять руху, на базі якої тренер-викладач починає включати варіації його виконання. Це є основною метою даного заняття. Предметна підготовка триває визначений час тренером-викладачем, враховуючи об’єм засвоєння рухів. Мета дослідження – на основі визначення показників загальної, спеціальної та технічної підготовки юних гімнасток 2-го року навчання групи початкової підготовки обґрунтувати можливість використання предметної розминки у ході навчально-тренувального процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості використання предметної розминки в групі початкової підготовки 2-го року навчання в ДЮСШ з художньої гімнастики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |