dc.description.abstract |
Національна система освіти має забезпечити формування здорового способу життя, розвиток дитячого та юнацького спорту, залучення до фізичної культури всіх учасників навчання й виховання. Розвиток фізичної культури визначено одним з провідних принципів організації навчально-виховного процесу, показником його відповідності стратегії національної освіти. Удосконалення системи фізичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів передбачає пошук та розробку нових форм, засобів і методів навчально-виховної, спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи. При цьому важливим інструментом педагогічного впливу виступає футбол – один з найпопулярніших й доступних видів спорту. Реалізація потенційних можливостей футболу вимагає ефективного функціонування усіх компонентів безперервної футбольної освіти: уроків фізичної культури – секцій з футболу при загальноосвітній школі – змагань серед шкільних гуртків – змагань на призи клубу «Шкіряний м'яч» – Дитячо-юнацької футбольної ліги. У цьому контексті важливого значення набуває проблема якісного навчання школярів ігровим прийомам, подальшого їх закріплення й вдосконалення, вирішення якої передбачає досконале знання вчителем структури цього процесу, відповідних йому цілей, завдань, умов та шляхів реалізації. Актуальність теми дослідження зумовлюється, з одного боку потребою формування здорової, всебічно й гармонійно розвинутої особистості школяра, вдосконалення її здібностей, реалізацією істинних сил, а з іншого, необхідністю сучасних розробок покращання й удосконалення техніко-тактичної підготовки юних футболістів як складової процесу фізичного виховання. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-методичні основи вдосконалення техніко-тактичної підготовки юних футболістів. |
uk_UA |