Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гулеватий, Дмитро Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2021-05-14T08:56:01Z | |
dc.date.available | 2021-05-14T08:56:01Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гулеватий Д. В. Активізація педагогічної взаємодії школи та сім'ї в фізичному вихованні дітей молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Дмитро Володимирович Гулеватий. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 109 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5421 | |
dc.description.abstract | Дані різних досліджень підтверджують, що школярі фізично слабшають з року в рік, слабо володіють формами фізичного саморозвитку, у них відсутнє бажання активного ставлення до процесу занять фізичною культурою і т.п. Однак слід констатувати, що в даний час спостерігається відсутність позитивного підходу до організації взаємодії школи та сім'ї, частими є помилки в сімейному вихованні і в виборі методів і засобів фізичного виховання. Недостатньо розроблені також теоретичні і методичні підходи до активізації спільної діяльності школи та сім'ї в фізичному вихованні дітей. Фізичне виховання як соціальне явище забезпечується в першу чергу на микросоциальном рівні - в сім'ї. Тому в якості основного педагогічного умови успішності фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку виступає взаємодія сім'ї і школи, що реалізовується через цілеспрямовану активізацію спільної діяльності педагогів, батьків і самих школярів. Рішення завдання підвищення активності батьків у фізичному вихованні своїх дітей вимагає наукового осмислення перевіреного практикою досвіду і засобів фізичного виховання в умовах позитивного емоційного фону спільної діяльності педагогів, батьків і розвитку індивідуально-особистісних фізичних якостей самих школярів. Активізація спільної діяльності сім'ї та школи у фізичному вихованні дітей ми розуміємо як спонукання батьків до посиленого взаємодії зі школою з фізичного виховання дітей та актуалізації педагогічного потенціалу сім'ї. Мета дослідження: розробити інноваційну технологію активізації педагогічної взаємодії школи та сім'ї в фізичному вихованні дітей молодшого шкільного віку і обґрунтувати її ефективність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Активізація педагогічної взаємодії школи та сім'ї в фізичному вихованні дітей молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |