Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Аскеров, Руслан Адамович | |
dc.date.accessioned | 2021-05-14T09:00:29Z | |
dc.date.available | 2021-05-14T09:00:29Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Педагогічні умови розвитку гнучкості 7-8 річних школярів на уроках фізичної культури | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5422 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку суспільства основною метою професійної освіти є підготовка висококваліфікованого фахівця, конкурентноспроможного на ринку праці, здатного до ефективної роботи за фахом на рівні світових стандартів, готового до постійного професійного росту, соціальної та професійної мобільності. У цьому контексті сучасна система освіти вимагає перегляду його змісту на основі філософсько-антропологічного та культурологічного підходів, що забезпечують відображення гуманістичних і гуманітарних вимірів буття людини, її соціально-духовних цінностей, діяльності в природі і суспільстві. Цінності - це духовні і матеріальні феномени, які мають соціальний і особистісний смисл, що є мотивом діяльності, В даний час соціально-духовні цінності складаються в основному 4 стихійно під впливом різних факторів і, насамперед, життєво насущних потреб, зміст яких сьогодні визначається реставрацією в Росії капіталістичних відносин, далеко не завжди відповідають духовності, людської моралі, моральності, психічному здоров'ю суспільства і культури народу в цілому. Мета дослідження: визначити організаційні та психолого-педагогічні умови технологічного забезпечення формування соціально-духовних цінностей студентської молоді засобами фізичної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови розвитку гнучкості 7-8 річних школярів на уроках фізичної культури | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |