dc.description.abstract |
Проблема фізичного виховання школярів останнім часом має стійку тенденцію до загострення та обумовлена великим науковим, прикладним та державним значенням. Фізична культура в цьому плані є не тільки способом виховання та підвищення фізичної підготовки, а й чинником відновлення та зміцнення здоров’я, способом ліквідації недоліків у фізичному розвитку. Особливу тривогу викликає стан здоров’я молоді, від якої залежить доля майбутньої держави; від 80 – 90% випускників шкіл мають патологічні відхилення в стані здоров’я. Враховуючи, що здоров’я – це одна з обов’язкових умов повноцінного виконання людиною своїх соціальних, в тому числі професійних функцій, то звідси випливає, що збереження і зміцнення здоров’я людини є загальнодержавною турботою. Від нормального фізичного розвитку, функціонування органів і систем школярів залежить здатність їх організму зберігати стійкість до екзогенних факторів, адаптуватися до змін в навколишньому середовищі. Мета дослідження полягає у вивченні ефективності різних методичних прийомів щодо розвитку м’язової сили у школярів середнього шкільного віку. |
uk_UA |