ElarK-PNU

Формування інтересу до фізичної культури в старшому шкільному віці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Репінецький, Сергій Володимирович
dc.date.accessioned 2021-05-17T12:47:01Z
dc.date.available 2021-05-17T12:47:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Репінецький С. В. Формування інтересу до фізичної культури в старшому шкільному віці: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Сергій Володимирович Репінецький. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5449
dc.description.abstract Аналіз літературних джерел показав, що період навчання має виключно велике значення для формування повноцінної особистості, тому що в цей період закладається фундамент подальшої шкільної освіти. Однією з завдань навчання є формування у дітей інтересу та бажання вчитися, тобто позитивних мотивів навчання. Це є важливим і необхідним. По-перше від того, як дитина відноситься до тієї чи іншої діяльності, наскільки вона зацікавлена предметом діяльності, залежить характер протікання і якість результатів навчання. По-друге, наявність у дітей інтересу, бажання та любові до учбової праці, слугує надійною заставою, передумовою подальшої духовної самостійності та самоосвіти учнів. В ході озброєння учнів знаннями, уміннями та навичками, розвиток в них бажання вчитися, виникає формування особистості школяра, його поглядів, відчуттів, поведінки. Різні види практичної та теоретичної діяльності реалізуються завдяки спілкуванню. Мета дослідження - установити фактори, які обумовлюють формування інтересу до фізичної культури у старшокласників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування інтересу до фізичної культури в старшому шкільному віці uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу