dc.description.abstract |
Проблема зміцнення здоровʼя дітей є одним із головних завдань сьогодення. В значній мірі вплинути на соматичне здоровʼя школярів видається можливим через покращення фізичної підготовленості (розвитку функціональних резервів різних фізіологічних систем організму). Одним із критеріїв фізичної підготовленості є рівень розвитку мʼязової сили, яка, по суті, є базовою фізичною якістю, необхідною для здійснення будь-яких видів рухової активності (побутової, професійної, спортивної, тощо). Тривала бездіяльність та зниження рухової активності ведуть до атрофії мʼязів, хронічної втоми, кволості. І, навпаки, систематична робота мʼязів сприяє приросту сили і працездатності, що досить важливо для фізичного розвитку всього організму. Для таких людей притаманні бадьорий настрій, гарний сон і апетит тощо. Важливим є і те, що скелетні мʼязи є поліфункціональними органами, які виконують локомоторну, рецепторну, терморегуляторну, пластичну та трофічну функції. Мета роботи – дослідити особливості розвитку сили і гнучкості у дівчат 15-16 років на уроках фізичної культури залежно від умов організації освітнього процесу в закладах освіти для розробки організаційно-методичних умов, що спрямовані на підвищення якості та ефективності процесу фізичного виховання старшокласниць. |
uk_UA |