Короткий опис(реферат):
Проблема формування іміджу політичного лідера не є новою для сучасної політичної науки. Разом з тим, вона є вкрай важливою для практичній галузі, коли є потреба у прихильності до політичного лідера (а відтак – то й до очолюваного ним політичного угрупування і проваджуваної цим угрупуванням політики) з боку широких мас – чи то виборців, чи активних громадян, чи якої-небудь іншої форми суспільної асоціації. Вдало підібраний імідж часто визначає перемогу його носія на виборах та отримання політичної влади, його спроможність ефективно її реалізовувати, керуючись при цьому всебічною підтримкою громадськості, а також підвищує його шанси на утримання влади навіть за умов найбільш гострої конкуренції. Мета кваліфікаційної роботи полягає у аналізі та характеристиці особливостей формування іміджу політичного лідера в сучасній Україні на зразках президентської кампанії 2019 року.