dc.contributor.author |
Туришин, Аліна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-14T09:38:14Z |
|
dc.date.available |
2022-01-14T09:38:14Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Туришин А. М. Еволюція медіавпливу на аудиторію (на прикладі Telegram-каналу Nexta): магістерська роб.: 061 Журналістика / Аліна Миколаївна Туришин. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5859 |
|
dc.description.abstract |
З появою Інтернету жанри журналістики почали змінюватися. Час, за який інформація доходить до соціуму, скоротився до лічених секунд. І її кількість стала настільки великою, що не завжди можна все перевірити. До того ж, представники медіа почали вдаватися до різних методів впливу для того, щоб привернути увагу індивідів, а в подальшому вплинути на їхні думки, уявлення, погляди та установки їхньої поведінки. Засоби масової інформації почали відігравати надзвичайно важливу роль у суспільно-політичному житті держав. Мета роботи – проаналізувати вплив Telegram-каналу Nexta на події серпня 2020 року в Білорусі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
061 Журналістика |
uk_UA |
dc.title |
Еволюція медіавпливу на аудиторію (на прикладі Telegram-каналу Nexta) |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
87 |
uk_UA |