ElarK-PNU

Еволюція медіавпливу на аудиторію (на прикладі Telegram-каналу Nexta)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Туришин, Аліна Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-01-14T09:38:14Z
dc.date.available 2022-01-14T09:38:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Туришин А. М. Еволюція медіавпливу на аудиторію (на прикладі Telegram-каналу Nexta): магістерська роб.: 061 Журналістика / Аліна Миколаївна Туришин. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/5859
dc.description.abstract З появою Інтернету жанри журналістики почали змінюватися. Час, за який інформація доходить до соціуму, скоротився до лічених секунд. І її кількість стала настільки великою, що не завжди можна все перевірити. До того ж, представники медіа почали вдаватися до різних методів впливу для того, щоб привернути увагу індивідів, а в подальшому вплинути на їхні думки, уявлення, погляди та установки їхньої поведінки. Засоби масової інформації почали відігравати надзвичайно важливу роль у суспільно-політичному житті держав. Мета роботи – проаналізувати вплив Telegram-каналу Nexta на події серпня 2020 року в Білорусі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Еволюція медіавпливу на аудиторію (на прикладі Telegram-каналу Nexta) uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 87 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу